Klantenservice
Contact met Klantenservice
Als Disposable Center doen wij er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.Laat onze klantenservice weten wat je klacht is. Dit kan door een ticket aan te maken:
- Om een ticket te creëeren moet je inloggen in jouw account. Klik vervolgens op Mijn tickets om een nieuw ticket aan te maken.
- Heb je nog geen account? Dan kan je snel en eenvoudig via hier een account creëeren.
Onze medewerkers gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen hun best om deze naar tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je binnen maximaal 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Als het langer gaat duren, krijg je van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.
Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.
Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
Tijdens het bestelproces krijg je de keuze om je te registreren voor onze nieuwsbrief. Via deze wekelijkse e-mail houden we jou op de hoogte van ontwikkelingen en nieuwe producten. Zeer handig want we hebben wekelijks nieuwe aanbiedingen en inspiraties! Je persoonlijke gegevens worden niet aan derden verstrekt. Afmelden voor de nieuwsbrief is eenvoudig: dit doe je via je account of via een ontvangen nieuwsbrief (onderaan staat een link waarmee je jezelf afmeld).
Ben je tevreden over onze producten en dienstverlening? Laat het ons weten door een review achter te laten.